onsdag 21 augusti 2013

...är ändock alltid rosor

Ett tag tänkte jag att jag inte behövde några födelsedagspresenter. MQ finns och kan fylla alla mina behov. I år gick jag alltså dit och handlade, ringde min man och meddelade att födelsedagspresenter till mig var fixade. Min man är dålig på födelsedagar, tycker det är oviktigt, och ett äktenskap bygger väl på att man hjälper varandra, så jag tog helt enkelt hand om denna bit. Igår fyllde jag år. Han kom ihåg det! Han frågade om jag hade mycket kontanter. Maken gillar inte kontanter och jag förstod att det handlade om ett annat inköp än på Elgiganten och gav honom en sedel från vår gemensamma penningpåse. När jag kom hem stod där rosor på bordet. MQ- släng dig i väggen! Du kan inte fylla alla mina behov. Undrar om jag någonsin trodde det... E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar