torsdag 19 september 2013

5 om dan gör kroppen glad!

Jag har utökat min supertantmaskinpark med en ... (trumvirvel....) FRUKTJUICECENTRIGUUUUG! Det är en totalt onödig och helt oumbärlig apparat som man kan pressa allehanda grönsaker och frukter i. Jag är - Supertanten i mig till trots - väldigt dålig på att äta frukt och grönt och tycker att just denna maskin skulle vara ett bra sätt att få i sig eländet. Hittills har det gått bra! Jag pressar och blandar allehanda frukt och grönt och häller upp i fina glas så känns det lite festligare. Min favorit: broccoli, päron, lime och kiwi. Testa! Det är riktigt uppfriskande och betydligt godare än det låter (och ja, det låter ganska äckligt faktiskt :)) 

/A

3 kommentarer:

  1. Låter sjukt gott! Prova bladspenat, ingefära, melon och banan! Finfint! :-)

    SvaraRadera
  2. Sussi! Mums säger jag bara om ditt recept! :)

    SvaraRadera