lördag 15 februari 2014

En ny sida av mig

Jag har börjat gilla teknik. Det är så konstigt så jag förstår att det har med min kris att göra. Jag har laddat hem en app som gör att jag kan filma min ipadskärm. Hittade roliga verktyg för liknande teknikfinesser förra helgen för min dator och har av maken beställt en PowerPoint- pekare av klass. Nä, jag ville inte hänga med till Elgiganten idag. Riktigt där är jag inte än, men jag märker att teknikprylar kan va' kul.

Om en halvtimme ska vi sova. Innan dess ska jag se en film med maken, äta det bröd han (!) håller på att baka, få sonen att haja att om 30 minuter släcker jag lampan, leka med min nya teknikpryl och...

Det kommer inte att gå. Jag ser en kvart på filmen ( om maken tycker att det är nån vits) äter bröd, chips, dricker läsk, går med på att kvart över tio funkar och lämnar leksaken till imorgon.
E



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar