fredag 18 juli 2014

Botox i skogen

Efter en liten kaffetår är det dags. Dags för orientering igen. Vi var ut igår, jag sonen och min pappa. Vi var ute länge och lyckades ta tre kontroller. Min pappa vill ut igen. Egentligen är han en bra orienterare, men myggen störde, det var varmt och vegetationen hade vuxit så kraftigt sen sist han var ut i skogen. Idag vill han ha revansch. Sonen vill ta det lugnt ( fick nog för ett tag ) och jag ställer upp. På tisdag är det släktkalas. Ett tag kvar. Myggen var tokiga igår och medan jag knöt sonens skosnören fick jag tre botoxsprutor samtidigt. Denna behandling hinner lägga dig till släktkalaset, men för säkerhets skull kommer jag att ta till ett eget skönhetsvapen: parfymera mig med myggspray.

Ha det gott, alla där ute. Kaffet är snart uppdrucket! E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar