lördag 27 september 2014

Lyx

Jag älskar lyx. Jag skäms inte för att säga det. Jag säger det igen. Jag älskar lyx. Lyx för mig måste dock inte vara synonymt med att det måste kosta mycket pengar. Det kostar snarare i tid och i omsorg om detaljer. 

Vi som sammanbor här hemma har inte haft så mycket tid tillsammans sista tiden. Vi har gått om varandra, haft olika dygn, olika tider och olika engagemang. Dags för lyx, tänkte jag och hittade ett superlyxigt alternativ till ett superbra pris. Denna lyxgrej kostade definitivt mer i tid om omsorg om detaljer än i pengar - och klart värt på alla tänkbara sätt!

Så - hemma igen efter ett lyxigt dygn o tid och omsorg, är vi nöjda och nära. 

/A

1 kommentar:

  1. JAG MED och du bara MÅSTE besöka hotell Pigalle här i GBG say no more :) hoppas du får en solig hösthelg.

    Ny post ute...Härliga kokosfett naturens under :)

    LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

    SvaraRadera